Lustigt detdär med kvällsplaner. Ikväll tänkte vi till exempel att vi skulle ta ett glas vin med våra rumskompisar och sen titta på Buffy. Istället har vi sagt hej till farbror polisen. Två gånger på en kvart.
Man kan säga att festen på övervåningen** spårade en aning. Allt i glas- och porslinsväg har slagits sönder. Varenda husknut är nedkissad. Likaså väggarna och golven i badrummen däruppe. Maten som låg i kylen ligger nu utsmetad på golvet ihop med absurda mängder glaskross. Ett fönster är trasigt och någon har försökt slita loss diskbänken.
Men eh, det kunde varit värre. Nedervåningen är intakt, tack vare de två stora sofforna som vi barrikaderade dörren med. Det kändes en smula överdrivet tills ett gäng arga fulla killar bestämde sig för att försöka sparka in dörren. Som tur är har vi två hyvens flatmates som hjälpte oss med sofforna.
Men allt gick som sagt bra - inget är stulet, ingen av oss har gjort sig illa även om det var flera dumma jävlar som skar sig på det krossade glaset däruppe. Nu ser vi framemot en god natts OSTÖRD satans sömn och fasar för att se hur trädgården ser ut i dagsljus. Hej på er.
/H
*Lisen stod för rubriken
**som vi då INTE deltog i
Men usch vilka idioter. Låter jätteobehagligt att behöva barrikadera dörren!
SvaraRaderaHerregud!!! :O hur mår trädgården???!
SvaraRadera//oroad landskapsarkitektstudent []