onsdag 15 februari 2012

bokat

Flygbiljett - check!
Hostel - check!
Bussbiljett - jag ska bara...

Så var det fixat!

Jag ska hem och skriva Högskoleprovet den sista mars, och drar med mig systern till Dublin för att hjälpa mig med väskorna. Vi tyckte att det verkade lite väl tunt med en hostelnatt i Dublin fair city eftersom vi tyckte om huvudstaden så mycket när vi var där sist så vi slog till på två nätter istället.

Och vi vet vad huvudstaden betyder... SUSHI! - klapp klapp klapp - SUSHI! - klapp klapp klapp - GE MIG ETT SSSSS GE MIG ETT UUUUU GE MIG ETT SSSS GE MIG ETT HHHHHH GE MIG ETT IIIIIIIIIIIII! VAD BLIR DET?! SUSHI SUSHI SUSHI

...ja, ni fattar grejen.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?