onsdag 8 februari 2012

to clearify

Dessa män som av oklar anledning temporärt har flyttat in i vårt vardagsrum är alltså vänner/pojkvänner/kusiner (brorsor? terapeuter? vem fan vet, dom presenterar ju sig inte) till våra flat mates.

Ingen försöker sparka in någon dörr eller så. Men det ändrar inte det faktum att dom kedjeröker, är i vägen, skrattar åt vår svenska och är allmänt jobbiga*.

Såhär efter middagsstöket i köket så vet man inte riktigt om det är lugnet före eller efter stormen - den kan ju bli en förfest också.

Om huset invaderas igen så har jag i alla fall en plan b, det är tydligen en spelning i stan som ska vara ganska fet.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?