Igår möttes vi av ett rum till hälften fyllt av okända människor när vi skulle laga mat. I dunno about you guys, men om jag skulle bjuda över halva grannskapet plus fan och hans moster så skulle jag 1) förvarna flat matsen och 2) presentera sällskapet för flat matsen.
Men nej.
Bemötandet inleddes med några sekunders tystnad, utbyte av blickar och sedan ett asgarv. Några frågade "men hallå vilket språk pratar dom?!", en annan sa kritiskt "vadå, ska dom vara här eller?"* likt Dom Tuffa Killarna i typ åttan. Om man redan genomlevt högstadieperioden så vill man inte gärna göra det en gång till.
Torsdagar = partykvällar på Irland. Men om sällskapet är där igen för att supa skallen av sig och kläcka ur sig idiotiska kommentarer så har H och jag bestämt att vi drar och äter pizza istället.
Klart att man vill ha hedern i behåll men så är det ju jääävligt gott med pizza!
/L
*observera, dom frågade inte oss som stod max fyra meter där ifrån, dom frågade rumskompisarna
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?