torsdag 23 februari 2012

en lipsills försvarstal

Jag tycker det är helt okej att tjata lite om prinsessbebisar en dag som denna. Har sett klippet när Daniel pratar med journalisterna tre gånger nu. Blev lika rörd alla tre gångerna. Nu är jag ju visserligen århundradets lipsill. Blir till exempel tårögd av att prata om sälar. Och med tårögd menar jag alldeles snyftig och snorig.

Igår kväll var det en trad session på campus som ställde till det för mig. Lisi, kavaljeren och jag tog en öl på Scholars och där satt ett gäng i ett hörn och spelade sång efter sång till den gröna öns ära. "Ursäkta jag har visst fått nåt i ögat" sa lipsillen och gömde sig bakom sin öl.

/H

1 kommentar:

  1. Man måste få vara en lipsill!
    Fråga A, jag gråter till vartenda avsnitt av varenda serie som har gjorts på denna jord!
    Och det är fint med små prinsessor, det händer liksom inte varje dag ;)
    (har skickat världens längsta klagomail till dig btw)

    /the cry baby

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?