fredag 10 februari 2012

rulla hatt

Igår kände vi att det var dags att reclaima sofforna från de okända irländska männen så vi satte ner foten och slog klackarna i taket. Vad jag försöker säga med denna oklara mix av talesätt är att vi bjöd in till förfest och sen gav oss ut på äventyr i stan.

Finfin kväll förutom att det inte blev någon snabbmat. Lillasyster blev så att säga lite yrslig så vi fick åka hem utan kebab. Idag mår hon bra men vägrar kliva ur sängen och hävdar att hon blir yr i huvudet av att titta på sin klänning.

/H

1 kommentar:

  1. Apropå oklar mix av talesätt: http://www.youtube.com/watch?v=_hM_mWG2Cbc Trist med yrslighet och utebliven kebab!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?