lördag 4 februari 2012

annonsering på topp

Hittade denna annons på en blogg. Har lite svårt att föreställa mig hur en dejtingsajt ska gå runt rent ekonomiskt om dom påstår att världen är full av platta, personlighetslösa och sjukligt osjälvständiga kvinnor som väntar på kärleken.

Men vi har väl alla våra preferenser; vissa gillar Twilight, andra tycker om bra böcker. Smaken som baken, liksom.

/L, svar_till_glittrig_själsfrände_1901

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?