fredag 3 februari 2012

alltid redo

Vi är på bibblan för pluggmaraton; jag ska skriva några analyser så jag har packat äpplen, vatten, pengar till kaffe, dator och laddsladd.

H gjorde sig redo för anteckningskriveri och tog med sig anteckningsblock + böcker, men ingen penna.

Prioriteringsförmåga på topp!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?