Vi är på bibblan för pluggmaraton; jag ska skriva några analyser så jag har packat äpplen, vatten, pengar till kaffe, dator och laddsladd.
H gjorde sig redo för anteckningskriveri och tog med sig anteckningsblock + böcker, men ingen penna.
Prioriteringsförmåga på topp!
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?