fredag 17 februari 2012

indeed

Skriver under på samtliga påståenden i H's inlägg om Mami. Vi (med stor hjälp av min älskade vän tillika blombud Nicklas) överraskade henne med blommor i morse, så buzZziga är vi!

Vi skulle haft en myskväll/förfest med våra vänner ikväll, det stod på schemat. Och även om det inte stod på schemat så är vi sjukligt sjuka igen så myskvällsförfesten är inställd. Trist, men vi dränker våra sorger i chips. Tre påsar!*

/L

*reds./förf./lis anm.: chipspåsar på irland är ganska små

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?