Scenario: H och jag står och diskar i köket med ryggen mot vardagsrummet. En rumskompis svassar in i knallrosa shorts. Enbart. Vad säger man?
1) Schyssta bröst!
2) Letar du efter något?
3) JAG SÅG INGENTING!
Vi sa ingenting. Det gjorde i och för sig inte hon heller.
SURREALISTISKT?
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?