tisdag 28 februari 2012

ja. vad säger man?

Scenario: H och jag står och diskar i köket med ryggen mot vardagsrummet. En rumskompis svassar in i knallrosa shorts. Enbart. Vad säger man?

1) Schyssta bröst!
2) Letar du efter något?
3) JAG SÅG INGENTING!

Vi sa ingenting. Det gjorde i och för sig inte hon heller.

SURREALISTISKT?

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?