Igår gick vi ut för att kolla läget på Stables - läget var amerikansk invasion men ändå riktigt trevligt. Nästan bara nya ansikten men i röran så hittade vi två veteraner från förra terminen som vi hängde med.
Fann några irländska killar med bra musiksmak och önskan att eskortera mig hem - det fick dom gärna för jag hade platåskor och ingen försvarsprej med mig*.
Dom var mycket trevliga tills dom skrattade åt att jag sa att jag köpte "toast" - tydligen är det sjukt roligt att jag råkade blanda ihop orden för bröd-som-ska-rostas och bröd-som-redan-är-rostat. Irländare är märkliga.
Idag är jag trött men har lyckats hålla ögonen så pass öppna att jag har kunnat anmäla mig till Högskoleprovet (men mer om det senare).
H är och kolla på en rugbymatch och tittade in för outfitsgodkänning innan hon stack. jag frågade vilken färg hemmalaget spelade i...? Ni skulle sett hennes min.
/L
*första gången det händer på typ två år, vet inte vad som hände
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?