lördag 4 februari 2012

om man har haft en blogg ett tag så brukar man få slut på kreativa rubriken efter ett tag

Igår gick vi ut för att kolla läget på Stables - läget var amerikansk invasion men ändå riktigt trevligt. Nästan bara nya ansikten men i röran så hittade vi två veteraner från förra terminen som vi hängde med.

Fann några irländska killar med bra musiksmak och önskan att eskortera mig hem - det fick dom gärna för jag hade platåskor och ingen försvarsprej med mig*.

Dom var mycket trevliga tills dom skrattade åt att jag sa att jag köpte "toast" - tydligen är det sjukt roligt att jag råkade blanda ihop orden för bröd-som-ska-rostas och bröd-som-redan-är-rostat. Irländare är märkliga.

Idag är jag trött men har lyckats hålla ögonen så pass öppna att jag har kunnat anmäla mig till Högskoleprovet (men mer om det senare).

H är och kolla på en rugbymatch och tittade in för outfitsgodkänning innan hon stack. jag frågade vilken färg hemmalaget spelade i...? Ni skulle sett hennes min.

/L

*första gången det händer på typ två år, vet inte vad som hände

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?