Det ställdes till med fest här igår kväll också - är någon förvånad? - så vi flydde till födelsedagsfirande nere på Scholars. Vi var dock långtifrån säkra på att vi skulle komma in eftersom alla sagt att det är oooomöööjligt att komma in på campuspubarna utan student-ID under rag week. Men dörrvakten verkade inte jätteintresserad av att legga folk. Hej, sa han. Hej, sa vi och klev in genom dörren och så var det med det.
Kvällens band var Hermitage Green och de var precis lika bra som alla har sagt att de är. Efter spelningen stack Lillasyster & co. ut på äventyr i stan medan jag och kavaljeren gick på jakt efter hans kompisar inne på Stables. Vi hittade inte hans kompisar. Däremot hittade vi två getter och tre får.
/H
getter och får..... men de måste väl ändå ha fått lov att visa leg, någon ordning måste det väl vara!
SvaraRaderaTycker
Mamma Muuuuu