Hej världen! Jag har tillbringat dagen i sängen med Strindberg och Lars Norén. Har haft roligare sängsällskap.
Men nu är tentan över. Puh. Måste instämma lite i lillasysters prisande av distanskurser också. Hur fantastiskt är det inte att kunna skriva tentor i sängen? Att man kan ha seminarium i pyjamas?
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?