fredag 24 februari 2012

nu är det helg!

Hej världen! Jag har tillbringat dagen i sängen med Strindberg och Lars Norén. Har haft roligare sängsällskap.

Men nu är tentan över. Puh. Måste instämma lite i lillasysters prisande av distanskurser också. Hur fantastiskt är det inte att kunna skriva tentor i sängen? Att man kan ha seminarium i pyjamas?

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?