onsdag 8 februari 2012

vi har det åtminstone varmt. typ.

Elementen är fixade! Tre timmar varje kväll och varje morgon så är vårt hus äntligen VARMT. Dock överskuggas detta faktum med sömnbrist.

Igår så hade våra flat mates en förfest. Det är helt OK.

Det är inte helt OK att släpa med sig varsin kavaljer och bestämma att det är babbeldags halv tre en tisdagsnatt. Det är heller inte OK att fortsätta babbla till ungefär halv sex för att sedan lämna sina kavaljerer på soffan. Det är inte OK som kavaljer att vakna på soffan klockan typ åtta och börja babbla IGEN.

Jag
har
inte
sovit.

/L, pluggdag förstörd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?