Kavaljeren lagade middag åt mig igår. Vet inte om det är bra eller dåligt att jag alltid umgås med folk som gillar att laga mat? Hur ska jag nånsin lära mig liksom? Å andra sidan verkar jag vara en av få människor som tycker att det är kul att diska. Så även jag fyller nån sorts funktion i köket menar jag.
Igår efter middagen satte jag energiskt igång med att skrubba kastruller. Några minuter senare får jag sällskap av kavaljeren.
Han: Vad duktig du är! Men du vet att det där inte är min disk va?
Jag: Morr.
/H
Men tänk vad glada diskägarna måste ha blivit^^
SvaraRadera