lördag 11 februari 2012

din blablabla i ottan

Gooooooooooooooooooooooooooooomorron!

Nu är vi vakna, påklädda och nästan frukosterade. Vi sticker nämligen på UTFLYKT! till Killarney. Vi vet liksom inte riktigt vad man ska göra där men vi är taggade ändå.

Igår gick vi till Stables och drack Cola - roligt att träffa lite människor man kände igen men h e l v e t e vad fulla människor verkar (är?) om man själv är nykter. Trevligt var det hursomhaver.

Nu ska vi dricka upp vårt te och packa ryggsäcken, ha det!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?