Man fyller ju som sagt bara år en gång om året (annars hade det varit FRUKTANSVÄRT förvirrande) så vi firade L* ordentligt.
Vi gick till stammisstället Molly's (där dessvärre Justin Bieber och Avicii är mest återkommande på spellistan) och dansade hela natten. Innan jag och C** hoppade in i taxin hem så åt vi varsin episk hamburgare - jag sparade dock mina pommes frites till ett senare tillfälle. Det senare tillfället kom tidigare än väntat eftersom jag råkade väcka en kille på soffan när jag kom hem.
Jag: Oj! Hemskt ledsen att jag väckte dig. Vill du ha pommes frites?
Han: Jomenvisst. Alltså min syster bor här, om du undrar.
Jag: Fan vad fett. Det gör jag med.
Och där träffade jag alltså Den Första Trevliga Killen Som Sov På Vår Soffa. Håll tummarna för att det kommer fler.
/L
*inte jag dårå, fransyskan
**vår alldeles egna dalkulla
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?