That awkward moment när rörmokaren äntligen dyker upp för att kika på elementen (som fungerar igen! hallelujah!) och ens element är helt täckt av spetstrosor. Hatar när rörmokartider krockar med ens tvätt*. Typiskt dålig grej.
/H
*vi har inga klädstreck i trädgården så vi får torka icke-torktumlar-plagg bäst vi kan i våra rum (inte för att det skulle spela nån roll om vi hade ett klädstreck - det regnar ju jämt)
hahaha jag dör!
SvaraRadera