Vi har precis upptäckt att vår duschcreme glittrar. Typiskt dålig grej.
I övrigt är vi nästan friska! Om man bortser från snuvan och hostan och öron-ontet. Så idag vågade vi oss ända bort till närmsta köpcentrum och gick loss på grönsaksavdelningen. Jag köpte även en liten lampa. Det har jag övervägt under varje veckohandling sen slutet av november. Har lite svårt för dethär med beslut.
/H
Haha! Va? Beslutsångest? Har jag aldrig hört talas om förr;)
SvaraRaderaShine on you crazy diamond.... ;o)
SvaraRaderaJag tycker det låter ganska härligt med glittrig duschcrème - det piggar upp!
Puss
Mamma Mu