torsdag 16 februari 2012

ni kan kalla oss edward

Vi har precis upptäckt att vår duschcreme glittrar. Typiskt dålig grej.

I övrigt är vi nästan friska! Om man bortser från snuvan och hostan och öron-ontet. Så idag vågade vi oss ända bort till närmsta köpcentrum och gick loss på grönsaksavdelningen. Jag köpte även en liten lampa. Det har jag övervägt under varje veckohandling sen slutet av november. Har lite svårt för dethär med beslut.

/H

2 kommentarer:

  1. Haha! Va? Beslutsångest? Har jag aldrig hört talas om förr;)

    SvaraRadera
  2. Shine on you crazy diamond.... ;o)
    Jag tycker det låter ganska härligt med glittrig duschcrème - det piggar upp!
    Puss
    Mamma Mu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?