söndag 19 februari 2012

söndagsmys

ÄLSKAR SHOPPINGCENTER. Gick loss på reor (plural av rea?) som den coupon queen jag är och fick med mig ett par SKITSNYGGA byxor, ett baslinne, tre ringar, en såndär klädrollsklistergrej, en donut bun, en mössa OCH en duschskrubb-boll för cirka 25 euro. Vem kan fynda? EH, JAG.

Insåg under vår shoppingtur i Crescent att det en jävla massa saker som är mycket billigare här än i Sverige och som jag borde bunkra upp med innan hemfärd. Jag har därför gjort en lista!

- tygskor (genomsnittspris på Penneys/H&M är typ 3€)
- lönnsirap (3 dl-flaska för 2 €)
- converse (ungefär halva priset än i Sverige)
- smink och skönhetsgrejs (jag hjärta Boots)

Och sen ska jag självklart införskaffa några flaskor av min favoritdeodorant och x antal baconchipspåsar som inte finns i hemlandet. Skulle lätt kunna boka en extra väska bara för mina bacon fries från Spar...

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?