onsdag 1 februari 2012

jomen godmorgon

Jag var förhållandevis pigg när modren smsade halv åtta och frågade om vi levde, men jag beslutade mig för att ligga kvar ett tag till. Vaknade av att H sa att det blir ingen frukost på ett jävla tag för hon ville sova. Men nu är vi vakna! Fem över ett.

Det är lite svårt att somna när man har the adrenalinkick of ze lifetime innan läggdags (typ den kicken man får när någon prompt har bestämt sig för att ta till radikala metoder för att komma in i vårt vardagsrum). Men idag ska vi till biblioteket och/eller njuta skadeglatt av dom ilskna svordomarna från övervåningen då sönderdansade fötter möter glaskross.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?