söndag 19 februari 2012

apropå hemlandet

Jag ska baka semlor när jag kommer till Sverige!

Jag skiter i vad vett, etikett och allt annat jävla hittepå må säga. Magdalena Ribbing, släng dig i väggen - sekunden efter jag satt min fot på svensk mark så ska jag baka en miljon semlor och äta hälften på tre röda.

Resten av semlorna kan jag tänka mig att det är en liten liten liten hund som är intresserad av.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?