Svängde in på Penneys och köpte ett par episka leggings som jag har kollat på hur länge som helst. Och så köpte jag en vårjacka på Awear också! Jag har med mig min älskade second hand NN Carrel-jacka (ser ut som en Ben Sherman Harrington*) men det slog mig att Irland kanske inte är helt på tåget att skinhead är en livs-/klädstil och inte en fördomsfull människosyn - så den jackan får bo i garderoben ett tag till.
Nu blir det veckohandling! Om katten (H) själv får välja så blir det pastavecka. Det här med LCHF är liksom inte hennes grej. Alls.
varför tar man cambilder när det finns en systemkamera? kan man undra. så här ser jackan ut i alla fall, dom episka leggingsen är det där svartvita i mitten./L
*ni vet, sådana som dom har i this is england.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?