tisdag 7 februari 2012

det var dåligt

Här har vi gått och väntat på det nya avsnittet av How I Met Your Mother i nästan en månad - ÄNTLIGEN fick vi se det idag!

Det sög. Sämsta avsnittet ever. H säger att hon fortfarande är i chock. CHOCKAD, besviken, äcklad "...vad är jag mer?".

Så. Bilen går bra eller?

/L, master på uppdateringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?