Här har vi gått och väntat på det nya avsnittet av How I Met Your Mother i nästan en månad - ÄNTLIGEN fick vi se det idag!
Det sög. Sämsta avsnittet ever. H säger att hon fortfarande är i chock. CHOCKAD, besviken, äcklad "...vad är jag mer?".
Så. Bilen går bra eller?
/L, master på uppdateringar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?