Det finns olika aktiviteter på schemat och det ena beror lite på det andra för att uttrycka det kryptiskt men ändå så tydligt som det går. In short; kanske går vi på förfest, kanske inte!
Jag kan vara spontan (hej näspiercing på franska rivieran) men jag föredrar planering i festtillfällen. Hannah försökte nyss att peppa mig lite.
H: Men är det inte lite SKÖNT när planerna är såhär oklara!?!??!!!
L: EH. Nej?
H: Nej, det tycker ju faktiskt inte jag heller.
Vi håller er uppdaterade. ELLER INTE!
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?