torsdag 16 februari 2012

planerna är oklara

Det finns olika aktiviteter på schemat och det ena beror lite på det andra för att uttrycka det kryptiskt men ändå så tydligt som det går. In short; kanske går vi på förfest, kanske inte!

Jag kan vara spontan (hej näspiercing på franska rivieran) men jag föredrar planering i festtillfällen. Hannah försökte nyss att peppa mig lite.

H: Men är det inte lite SKÖNT när planerna är såhär oklara!?!??!!!
L: EH. Nej?
H: Nej, det tycker ju faktiskt inte jag heller.

Vi håller er uppdaterade. ELLER INTE!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?