fredag 10 februari 2012

erkänner

Det är helt OK att bli omhändertagen också. Faktiskt riktigt helt episkt OK att bli lite ompysslad.

Nu är jag typ vaken - efter jag har supit ur min kaffekopp - och redo att göra middag till H och mig. Våra flat mates är hos sina familjer under helgen så vi kan ta upp exakt hur mycket köksplats som vi vill - därför ska vi gå loss och göra en pastagratäng idag!

Jag måste bara få påpeka att trots mina Vilda Ungdoms Dagar så var igår första gången som jag har behövt hjälp med att ta av mig strumpbyxorna innan läggdags (tack så hjärtligt H). Det är antagligen sista gången också.

Man får göra fel och ta en glas för mycket, men inte varje dag. Stay in school och ät era grönsaker, make peace and scones, not war, kidzzz.

Jag är clearly inte bloggkapabel idag. Vi hörs!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?