måndag 20 februari 2012

måndag inget undantag

Vi är på bibblan! Ingen större överraskning i det.

Smygdricker kaffe (har ju ändå bara mina egna böcker på bordet). Det är ett litet äventyr att gömma koppen för vakterna.

LIVING ON THE EDGE!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?