lördag 18 februari 2012

livbåtar

Lisen: Gud vad dendär livbåten ser ut som ovansidan på Snobben.
Hannah: Du menar alltså Snobbens huvud?
Lisen: ...ja.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?