fredag 10 februari 2012

min lilla my

När min alldeles egna Lilla My vaknar ur sin vintersömn (läs: bakisslummer) kommer hon förmodligen att bli fly förbannad och genast radera dethär inlägget, men here goes: jag tycker det är lite mysigt när hon är såhär liten och ynklig. Det har varit mysigt att få pyssla om henne lite grann, att jag fick stoppa om henne igår natt och gjorde frukost åt henne imorse. Det känns storasystrigt att plocka i ordning i vardagsrummet medan hon ligger nerbäddad under en filt på min säng.


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?