torsdag 23 februari 2012

peripeti!

När vi kom hem från bibblan ikväll förväntade vi oss att mötas av oartiga irländska män igen. Men här finns bara två snälla roomies! Som småpratar med oss och eldar i öppna spisen. Lyckan.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?