fredag 10 februari 2012

kort om att göra fel

Lillasyster har alldeles rätt i att man får göra fel och dricka lite för mycket ibland. Men man får fanimej inte göra grammatiska fel bara för det! Vadå "ta en glas för mycket"?! ETT GLAS. ETT.

Nu: pastagratäng med cupcakes till efterrätt + Buffy
Senare: Stables

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?