fredag 24 februari 2012

ganska fett klassrum

H har hem-/online-tenta och sitter därför och skriver för fulla muggar (av te) i sin säng.

Jag utnyttjar lyxen av att 1) läsa distanskurser 2) vara hemma i ett förhållandevis tyst hus* genom att plugga hemma, i myskläder och täcken.

Inte helt fel att betala räkningar i sängen!

/L

*för en enda jävla jävelsgångs skull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?