H har hem-/online-tenta och sitter därför och skriver för fulla muggar (av te) i sin säng.
Jag utnyttjar lyxen av att 1) läsa distanskurser 2) vara hemma i ett förhållandevis tyst hus* genom att plugga hemma, i myskläder och täcken.
Inte helt fel att betala räkningar i sängen!
/L
*för en enda jävla jävelsgångs skull
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?