tisdag 28 februari 2012

vi väntar med spänning

Alla flaskor och tomburkar är slängda, tjejerna har halvhjärtat sopat golvet och moppat med något som verkar vara typ saft. Det är en liten kamp att lyfta fötterna från golvet eftersom man klibbar fast i det.

På kvällsplanerna är det spridda skurar. Mest eftersom det inte går att planera något under denna kaotiska vecka.

1) Om rumskompisarna inte är hemma - antagligen risotto, te och Buffy.
2) Om rumskompisarna dansar på matbordet så sticker vi a) till biblioteket eller b) in till stan och firar vår franska kompis födelsedag.

Nu ska jag gå och peta på min syster.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?