Hannah har köpt en ny lampa - en vanlig hederlig myslampa med vit skärm - och har äntligen lyckats köpa en glödlampa med rätt sockel.
Innan hon stack till sin kavaljer idag så kopplade hon ur lampan, slog av strömmen till eluttaget och flyttade den från fönsterbrädet till sängbordet. Varför?
H - Jag vill inte att den ska mögla.
/L
Oj, det var väldigt nära farfar-varning!! Men vad är det man brukar säga, "äpplet faller inte så långt ifrån päronträdet" ;o)
SvaraRaderaPuss, puss
från Mamma Mu :o)
haha jag dör av skratt! hannah du är för fin :)
SvaraRadera