Jag har maratonpluggat på biblioteket, festade med William Blake, Doris Lessing, Flugornas Herre och några ekvationer till Högskoleprovet*. En väldigt partysuget gäng kan jag säga, dom har hållit mig upptagen hela dagen.
Mina sociala skills gav sig till känna idag igen. När jag skulle gå blev jag stoppad av en kille som jag träffade på Stables.
Hej! sa han. Kom du hem ordenligt i fredags?
Hej! sa jag. Det är inte du som heter Barry, eller hur?
Eh, nej. sa han.
Okej! sa jag.
Jag borde ha min egen talk show. Minus the talking part. För allas trevnad.
/L
*döper det härmed till hösp för jag pallar inte skriva ut det en gång till
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?