Vi hostar ihjäl oss men pluggar på som små flitiga myror ändå. Vi har flytt till bibblan. Det är män hemma hos oss nu igen. Ständigt dessa män. Idag befinner de sig i trädgården och gräver frenetiskt. En av dem är dock vår hyresvärd så det är väl okej. Fast jag tycker faktiskt att man kan skicka ett litet varningssms om man nu har bestämt sig för att ägna en lördagmorgon åt att gräva frenetiskt utanför någon annans fönster?
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?