Inte mycket att uppdatera där. Vi hade Buffymaraton och åt ohemula mängder chips och cupcakes. H tyckte sig även höra syrsor tills jag förklarade för henne att det var ett billarm.
Nästa vecka händer många saker! H's kompis E kommer hit på torsdag och Rag Week* börjar imorgon (eller antagligen ikväll). H och jag planerar att utnyttja bibliotekets alla öppettider (8-23), rymma till Killarney en natt eller två samt utforska om vi kan låsa våra dörrar innifrån.
Nu ska vi köpa krigsmat, det vill säga mat som går snabbt att tillaga i ett kök fullt av ölburkar, ketchupflaskor, billiga klackskor och irländska män.
/L
*typ dräggfesten deluxe. tydligen fylls campus av alkoholkåta studenter i en vecka som förnedrar sig själva med shifting marathons, naked miles och andra american pie-relaterade tävlingar. men det är ju för välgörenhet (tydligen den bästa ursäkten dom har)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?