Jag har inga problem med att folk som vill supa skallen av sig super skallen av sig. Jag har mina åsikter om dom som väljer att göra det fem dagar i rad, men jag säger inte mycket emot.
Vad som dock stör mig är att den här veckan kommer att kosta så jäklarns mycket för H och mig, bara för att vi inte vill ta del av Rag Week. Vi har planerat något för varje kväll - typ biobesök, middag i stan och en vandrarhemsnatt - dessutom så har vi kommit fram till att det blir lättast att köpa mat på campus när vi ändå vill (måste) spendera hela dagarna på biblioteket.
Känns jävulskt surt att vi ska behöva lägga ut massa pengar på saker som vi egentligen vill göra, men inte under dessa omständigheter.
Ursäkta? Att vi skulle banka lite vett i skallen på dom eller möjligtvis komma fram till en kompromiss?
HAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAH!
Du kan ju försöka.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?