Det är bra att du är upptagen för jag har inte hunnit skriva ett Londonklagomålmail till dig än!Puss
Vad har du på hjärtat?
Det är bra att du är upptagen för jag har inte hunnit skriva ett Londonklagomålmail till dig än!
SvaraRaderaPuss