tisdag 21 februari 2012

men jag är ju också HEMSKT upptagen

Tisdagar innebär ju (som vi alla vet?) 4 timmars online-seminarium för min del! Nästa seminarium börjar om exakt en kvart och jag är tämligen taggad på att prata Strindberg och naturalism. Höres.

/H

1 kommentar:

  1. Det är bra att du är upptagen för jag har inte hunnit skriva ett Londonklagomålmail till dig än!
    Puss

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?