tisdag 31 januari 2012

"I do perceive here a divided duty"

Lisi är arg. Hon påstår att jag inte bloggar. Det påstår hon rätt i. Det kan bero på att all min tid sen vi kommit hit tagits upp av min kavaljer, grekiska tragedier, onlineseminarium och sömn. Älskar sömn. Älskar att inte behöva avsluta varje dag med lite c-uppsatsångest (jag fick VG jag FICK VG JAG FICK VG). Det är fest på övervåningen men det känns oöverstigligt att ta sig uppför trappan.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?