Ursäkta.
H lämnade mig till att njuta av decibelnivån från en liten irländsk hemmafest igår, och när andra glaset smällde i golvet i takt med någon jäkla nittiotalssång så tänkte jag ÄJMENVAFAAAN. Planerade att göra en kopp te bara för att säga HEJ JAG ÄR HÄR SKA NI GÅ IVÄG SNART ELLER.
Planen gick i stöpet. Jag fastnade halvvägs och satt efter en kvart i en taxi till stan med mina finaste platåskor på fötterna och en flaska cider i knäet.
Eftersom vi egentligen har utbytt max fem ord med våra flat mates innan så var det sjukt roligt att få lära känna dom lite bättre (även om jag aldrig kommer att lära mig alla deras namn)!
Kunde liksom inte föreställa mig att en timme efter att jag satt i myströja och av ren tristess uppdaterade Facebooksidan gång på gång skulle trängas i ett toalettbås med fyra damer och diskutera trosor.
Idag är jag MYCKET trött.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?