Igår mös vi LOSS med massor av pasta och chocolate pillows (mitt nya beroende på fling-fronten), plus Twin Peaks förstås.
Idag har vi städat heeela nedervåningen (ska ladda upp bilder på huset snart, förresten)! Sopat, svabbat, dammat, plockat undan och vädrat (var tvungen att under hela vädringen passa dörren så att inte någon katt eller granne sprang in - only in Ireland).
H och hennes kavaljer stack in till stan för att käka middag, majoriteten av mina polers är antingen a) i Cork eller b) bakis eller c) bakis i Cork men jag har inget emot att chilla hemma ikväll. Jag har ett helt paket chokladcornflakes, Led Zeppelin på spellistan och förvisso ingen värme i huset men! jag har prickiga tossar på fötterna.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?