lördag 28 januari 2012

ett kärleksbrev

Du är på andra sidan ett hav. Skitlångt bort, det vill säga. Vill bara hålla fingrarna din smala hals. Hålla om dig. Sova bredvid dig.

Jag är hemskt ledsen att jag lämnade dig. MEN FATTARU HUR DYRT DET ÄR ATT CHECKA IN EN GITARR MED SAS ELLER?!?!??!!!

/L, vill ha min finlackerade honey baby här nu nu nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?