tisdag 24 januari 2012

this must be where pies go when they die

TWIN PEAKS-TISDAG! Elementen krånglar (är någon förvånad?) så vi myser under filtar med tända ljus och tittar på Agent Cooper och gänget för femtielfte gången.

Andra saker jag hunnit med sen vi kom hit igår kväll: pussat på min kavaljer, haft mitt första online-seminarium och sörjt att alla mina nya fina böcker redan blivit lockiga i kanterna. De trivs inte på min kalla fönsterbräda.

Nu: Mer Twin Peaks. Varför se ett avsnitt när man kan se fyra?

/H

2 kommentarer:

  1. Skype funkar som det ska, alltså? och .....kom du ihåg tidsskillnaden ??!! Puss, puss från Mamman

    SvaraRadera
  2. Trist med ledsna böcker, men tur att det är
    insidan som räknas^^
    miss you!
    Puss från Jessi [NSD]

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?