onsdag 25 januari 2012

ful men funktionell är mitt mellannamn









Bild ett; H och jag gick på en mycket blöt promenad till köpcentret och köpte duschartiklar, en blommig sopborste (jag hade sönder den förra*) och västra Europas märkligaste/mysigaste/billigaste morgonrock.

Jag fick nämligen inte med någon morgonrock från Sverige och var in desperate need of one eftersom vi inte riktigt vet när oljebilen kan komma och fylla på våra iskalla element. För fem euro hittade jag denna i någon ljusturkos ursäkt till frotté (tänk typ hårdtvättad teddybjörn, föredetta plysch). FUL men OH SÅ MYSIG.

Bild två; har fixat lite i rummet idag. Helvete vad lite plats jag har att lägga grejer på morrade jag tills jag insåg att jag har en jävla massa plats - en gardinstång exempelvis. Hängde därmed upp mina halsdukar, sjalar, prettotygkassar, Monkihandväskor och två små bilder på päronen. Blev fina fisken! Ska ta bättre bilder med bättre kamera snarast.

/L

*alltså inte att jag ordagrant hade sönder den förra blommiga sopborsten, vad jag vet så var den förra typ blå.

1 kommentar:

  1. det ser ut som en typisk schlafrock, en sån som Pappan har i Sommarboken....mmmmmmmmysig!! Puss fr Mamma Mu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?