Hej! Vi myser. Vi började dagen med att promenera. Långt. I lera. Men det var det värt för vi hittade en stor mystisk ruin. Ikväll skulle vi egentligen gått på bio med min kavaljer men Lisi har gömt sig i sin pistaschgröna morgonrock och vägrar komma ut så vi får se hur det hela slutar.
/H
Mys efter långa promenader är mycket bra :P Även om bio också är fantastiskt mysigt ^^
SvaraRaderaSjälv ska jag ta mig till skolan, (där jag ska försöka påta ihop ett mail till dig!) hoppas ni fick en trevlig kväll :)
Puss från Jessi [NSD]