På jobbfronten: intet nytt. Men jag jobbar (pun intended) på det!
På pluggfronten: jag är inne på en till distanskurs. Typ. Det är bara det att hälften av alla schmauktoriteter har insett det - typ Luleå Universitet och lärarna - men antagningen.se (därmed CSN) och kursrummet har inte riktigt fattat att jag är på tåget ännu. Vi har alltså ett problem.
På den svenska bostadsfronten: AFB erkänner inga misstag. Inte ens sina egna.
På den irländska bostadsfronten: tjejerna övergick i tv-tittande från att ha rappat om lunch i typ en kvart. Märkliga, men väldigt underhållande.
På lägetfronten: ett lite lågmält kaos. Är inte så sugen på att stampa i golvet så jag stirrar in i min tomma mejlinkorg och suckar istället.
Ikväll ska vi eventuellt dricka drinkar med våra flatmates. Så länge det inte involverar William Blake eller kurskontoaktiveringar så är jag helt okej med det.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?