Nu är jag trutt på auktoriteter.
Vartenda företag på Irland har fått varsitt fjäskmejl med artiga frågor och har man slängt ut typ femton krokar så får man väl snälla snälla snälla bara sätta sig ner och vänta ett litet tag tills det nappar? Jag vill bara handla mat och sen vill jag kolla på Riktiga Män (igennn för den är så bra).
ELLER INTE eftersom man typ bara får kolla på SVTs egna produktioner utanför landsgränsen på SVT Play. Tänkte skriva en fråga om detta när jag hittade en redan svara fråga i forumet. Vart bodde frågeställaren? På Irland! Otippat.
Hursomhaver, nu tänker jag kolla på Stjärnorna På Slottet femhundrasjuttiotretusen gånger bara för att jag kan.
/L
jag håller tummar & tår att du får napp någonstans!! puss, puss Mamma Mus
SvaraRadera