Igår fick vi först skjuts till Arlanda SJUKT tidigt på morgonen, vidare via plan till Dublin, buss till Limerick och en SJUKT varm och lång promenad med SJUKT mycket packning till vårt lilla hus.
Vi pustade ut i ungefär fyra och en halv minut innan det skulle betalas räkningar (och tydligen trasiga element frågetecken), köpas mat och samtliga rumskompisar oss exkluderade började fylla luften med parfym, cigarettrök och partystämning. Vi var emellertid inte lika partysugna men glada att vara framme.
Nu söker jag jobb och kurser för fulla muggar; kör en storsatning på Projekt Inkomst för att kunna hänga kvar på emerald isle.
Läget är ganska wobbly men under omständigheterna okej!
/L
ps. vi skaaaaa uppdatera om varför vi inte uppdaterat
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?